Bc. Kateřina Kuncová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem

Customer Satisfaction Analysis in Small and Medium-Sized Enterprises
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je na základě zpracovaní teoretických východisek problematiky spokojenosti zákazníků malých a středních firem, zrealizovat analýzu spokojenosti v podmínkách koupaliště ve Spešově a zároveň navrhnout možná řešení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Abstract:
The aim of my bachelor´s thesis is to analyze customer satisfaction in conditions of the swimming pool in Spešov, and also propose solutions that will result in increased customer satisfaction based on the theoretical background issues of customer satisfaction of small and medium- sized companies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2016
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Mgr. Jan Hrnčíř, MBA, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting