Nikola Pail
Bakalářská práce
Vývoj telemarketingu v ČR
The development of telemarketing in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá telemarketingem v České republice a jeho vývojem. Shrnuje zaběhnuté principy a poznatky z této oblasti. V praktické části je poskytnut pohled do telemarketingové společnosti Comgate, a.s. a jejího call centra. Práce nastiňuje možný budoucí směr vývoje call center a popisuje jeho roli v dnešních firmách.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB6958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Centrum volnočasových aktivit v Brně– místní volnočasové centrum
Michal Mančík -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Volnočasové centrum dětí, mládeže a dospělých / Centrum volného času Královo Pole
Dimitrios Pitis -
Udržitelný model fungování kulturního centra - Kulturní centrum ve 21. století
Dagmar Bednáriková -
Moravská Ostrava versus Nová Karolina, mrtvé centrum versus živé centrum
Vladimíra JANDOVÁ -
Aplikace pravidel BOZP na Centrum strukturní biologie a Centrum neurověd na pracovišti CEITEC MU
Barbora Loučková -
Podnikatelský plán na volnočasové centrum u Karvinského moře
Pavel Kopczyk
Název
Vložil
Vloženo
Práva