Bc. Marek Mozola

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Using of public relations in the marketing communication firm
Abstract:
Cílem práce "Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy" je definovat využití tohoto nástroje v marketingové komunikaci skutečné společnosti, kterou je EKO-KOM, a.s. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje, které společnost využívá, jejich účel a případně zkušenosti, které z jejich užívání plynou. Na jejich základě budou definovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikačního …more
Abstract:
The aim of the work "Using of public relations in the marketing communication of firm" is to define the use of this tool in marketing communication of real company, EKO-KOM, Inc. The work describes a various tools used by the company, their purposes and, where relevant experiences arise from their use. On their basis will be defined advantages and disadvantages of the various instruments of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní