Bc. Marek Mozola

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Using of public relations in the marketing communication firm
Anotácia:
Cílem práce "Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy" je definovat využití tohoto nástroje v marketingové komunikaci skutečné společnosti, kterou je EKO-KOM, a.s. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje, které společnost využívá, jejich účel a případně zkušenosti, které z jejich užívání plynou. Na jejich základě budou definovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikačního …viac
Abstract:
The aim of the work "Using of public relations in the marketing communication of firm" is to define the use of this tool in marketing communication of real company, EKO-KOM, Inc. The work describes a various tools used by the company, their purposes and, where relevant experiences arise from their use. On their basis will be defined advantages and disadvantages of the various instruments of communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication