Amálie Najmanová

Bakalářská práce

Česká centra – sociální sítě jako součást prezentace české kultury v zahraničí

Czech Centres – social media as part of the presentation Czech culture abroad
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí v rámci propagace Českých center. Teoretická část popisuje pojmy jako je kultura a kulturní diplomacie, věnuje se tématu prezentace české kultury v zahraničí, Českým centrům, marketingu, online marketingu a sociálním sítím jakožto marketingovému nástroji. Praktická část se zaměřuje na 7 vybraných zahraničních poboček Českých center, konkrétně na ČC …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of social media in the promotion of Czech Centres. The theoretical part describes concepts such as culture and cultural diplomacy, the topic of presentation of Czech culture abroad, Czech Centres, marketing, online marketing and social media as a marketing tool. The practical part focuses on 7 selected foreign branches of the Czech Centres, namely the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Eva Přibylová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93518