Bc. Ondřej Holoubek

Master's thesis

Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev

Deal-of-the-day websites and their place in the marketing of discount providers
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu a zmapování současného trhu slevových portálů z pohledu poskytovatelů slev. Na základě získaných informací pomocí dotazníku je vytvořen návrh, který by mohl konkrétní podnik využít jako vhodnou a efektivní formu marketingu.
Abstract:
The work is focused on analyzing and mapping the current market of the Deal-of-the-day-websites in terms of provider of the deal-of-the-day. Based on information gathered through the questionnaire is created a draft that could be used as a specific undertaking appropriate and effective form of marketing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní