Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev – Bc. Ondřej Holoubek
Bc. Ondřej Holoubek
Diplomová práce
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Deal-of-the-day websites and their place in the marketing of discount providers
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu a zmapování současného trhu slevových portálů z pohledu poskytovatelů slev. Na základě získaných informací pomocí dotazníku je vytvořen návrh, který by mohl konkrétní podnik využít jako vhodnou a efektivní formu marketingu.Abstract:
The work is focused on analyzing and mapping the current market of the Deal-of-the-day-websites in terms of provider of the deal-of-the-day. Based on information gathered through the questionnaire is created a draft that could be used as a specific undertaking appropriate and effective form of marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i7ed0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Z historie rytířského stavu od konce 16. století do Bílé hory na panství Hodonín
Jan Konečný -
Daňové a účetní aspekty přeměny podnikání z OSVČ na s.r.o.
Adéla Skočíková -
Transformace právní formy podnikání z osoby samostatně výdělečně činné na společnost s ručením omezeným
Kateřina Oulehlová -
K historii podnikání na Jindřichohradecku v průběhu 70. a 80. let 20. století (na příkladu n. p. Jitka)
Marek KOS -
Účetní, daňové a právní aspekty přeměny právní formy podnikání fyzické osoby na právnickou osobu v podmínkách ČR
Eva BENDOVÁ -
Analýza dopadu Covid-19 na chování spotřebitelů kávy a na podnikání v oblasti kavárenství
Nikola Zunová -
Analýza slevových portálů hlediska bezpečnosti
Stanislau Maskaliunets -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák