Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů. – Ing. Klára Janečková
Ing. Klára Janečková
Bakalářská práce
Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.
Psychological analysis of marketing communication Grade Label of quality KLASA - mark for agricultural and food products.
Anotace:
Podpora kvalitních potravin, navíc tuzemského původu, je v dnešní době nadprodukce a také saturace zahraničním zbožím velice důležitá. Kvalitní potraviny jsou zdravé, spotřebitel ví, co kupuje a podporuje tím rozvoj domácího průmyslu. Této problematice se vzhledem k její jedinečnosti věnuje velká pozornost. Předkládaná práce Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA – ocenění …víceAbstract:
Support for high quality food products, moreover domestic origin, is nowadays, in the situation of overproduction and high saturation with imported goods, very important. High quality food is healthy, consumer knows what he buys and even supports the development of domestic industry. This issue is due to its uniqueness given much attention. The presented thesis Psychological analysis of marketing communication …víceKlíčová slova
Psychologie Význam psychologie Psychologie jako nástroj Působení na spotřebitele Značka Identita Logo Význam Analýza Situační analýza Konkurenční analýza SWOT analýza Marketingová strategie Marketingová komunikace Psychology The importance of psychology Psychology as a tool Impact of customers Brand Brand identity The importance of brand Analysis Situational analysis Competitive analysis SWOT analysis Marketing strategy Marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j1pbi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKOVÁ, Klára. \textit{Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/mmf0jy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
On Two Means of Revision in Thomas King's Green Grass, Running Water: the Importance of the Element of Water and the Subversion of the Finality of the Concept of One Beginning and One End
Jiří Šalamoun -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Pozitivní psychologie jako nástroj psychohygieny u lidí pracujících v pomáhajících profesích
Lujza Mária Kučerová -
Psychologie jako faktor chování palubního personálu
Daniela Vojtková -
Psychologie v řízení a vedení hotelu.
Markéta Vaštová -
Vliv hry na hudební nástroj na osobnost člověka
Lenka Dombaiová -
Hra na hudební nástroj a pracovní paměť
Karolína Kolaříková -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička