Ing. Klára Janečková

Bakalářská práce

Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.

Psychological analysis of marketing communication Grade Label of quality KLASA - mark for agricultural and food products.
Anotace:
Podpora kvalitních potravin, navíc tuzemského původu, je v dnešní době nadprodukce a také saturace zahraničním zbožím velice důležitá. Kvalitní potraviny jsou zdravé, spotřebitel ví, co kupuje a podporuje tím rozvoj domácího průmyslu. Této problematice se vzhledem k její jedinečnosti věnuje velká pozornost. Předkládaná práce Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA – ocenění …více
Abstract:
Support for high quality food products, moreover domestic origin, is nowadays, in the situation of overproduction and high saturation with imported goods, very important. High quality food is healthy, consumer knows what he buys and even supports the development of domestic industry. This issue is due to its uniqueness given much attention. The presented thesis Psychological analysis of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní