Bc. Iva BUSCHMANN

Bachelor's thesis

Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku

Analysis of the implementation of the global Audi brand strategy in Japan
Abstract:
This work is focused on the implementation of the global brand strategy of Audi in one of their most important markets, Japan. The main focus was to describe the global brand strat-egy, the differences between the global brand strategy and market local strategy and how it was implemented in order to sell the products of Audi on a local market and whether this implementation was done successfully.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na implementaci globální strategie společnosti Audi na jednom z jejich nejdůležitějších trzích, Japonsku. Hlavním záměrem práce bylo popsat rozdíly mezi globální strategií a strategií místního trhu, jakým způsobem je nutno ji implementovat tak, aby byla přijatelná pro místní trh a zákazníky a zda byla implementace provedena správně.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zverejniť od: 11. 5. 2007
Identifikátor: 2660

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUSCHMANN, Iva. Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.