Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum – Martina Hanáčková
Martina Hanáčková
Bakalářská práce
Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum
Influence of Event Marketing on the Amount of Listeners Shown on the Example of the Radio Station KISS PUBLIKUM
Abstract:
The goal of my bachelor thesis is a complete analysis of the event marketing activities of the local broadcaster Kiss Publikum, as well as a suggestion of new and useful event mar-keting solutions. In the theoretical part I collect the data and information from the special-ized literature, which focuses on the event marketing. Further in the theoretical part can be found the interpretations of definitions …víceAbstract:
Das Ziel meiner Arbeit ist, brauchbare Ergebnisse der Event Marketingaktivität für das Radio Kiss Publikum zu analysieren und vorzuschlagen. Im theoretischen Teil sammele ich und verarbeite ich Daten und Informationen aus der Fachliteratur, die Interpretationen von Definitionen, die mit dem Event Marketing und der Event Marketingaktivitäten zusam-menhängen. Im praktischen Teil von meiner Arbeit plane …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANÁČKOVÁ, Martina. \textit{Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/mmg6xr/.
Jak správně citovat práci
Hanáčková, Martina. Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.