Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina – Ing. Vildana Karalić
Ing. Vildana Karalić
Diplomová práce
Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina
Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina
Abstract:
The aim of this thesis is to examine potentials and pitfalls of neuromarketing research techniques, especially in comparison to traditional marketing research techniques with focus on market of Bosnia and Herzegovina. Moreover thesis provides insight into perception of neuromarketing in this market and it investigates the linkage between used marketing research techniques and company success, suggesting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d8vqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anida Krajina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARALI$\backslash$'C, Vildana. \textit{Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina} [online]. Brno, 2016 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/mmhw3z/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Vedoucí práce doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Financial market and instruments in Bosnia and Herzegovina, development, perspectives and limitations
Emina Džubur -
Support in reporting and registration of Bosnian emigrants for the Embassy of Bosnia and Herzegovina in Prague
Ivona Josipović -
Causes of Gender Inequality: A Comparison of Rwanda and Bosnia and Herzegovina
Ilma Džanko -
February Awakening in Bosnia and Herzegovina: A Story About Identities Beyond the Hopelessness of Ordinary Life
Haris Husarić -
Trafficking in human beings for sexual exploitation in Southeastern Europe - case study of Bosnia and Herzegovina and Croatia
Dijana Dedić -
The impact of ecotourism on chosen tourism destinations in Bosnia and Herzegovina
Hana Čamo -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova