Ing. Vildana Karalić

Diplomová práce

Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina

Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina
Abstract:
The aim of this thesis is to examine potentials and pitfalls of neuromarketing research techniques, especially in comparison to traditional marketing research techniques with focus on market of Bosnia and Herzegovina. Moreover thesis provides insight into perception of neuromarketing in this market and it investigates the linkage between used marketing research techniques and company success, suggesting …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anida Krajina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta