Ivana IVANUŠIĆOVÁ

Bachelor's thesis

The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.

The confrontation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Abstract:
The bachelor´s thesis is divided into two main parts theoretical and practical. The first one has been compiled on base of literature and it will compare the traditional marketing with the Internet marketing. It will describe advantages and disadvantages of these two types of marketing. The second part is practical. It will analyze the traditional and the Internet marketing in the company NWT Computer …more
Abstract:
Tato bakalářská práce je členěná do dvou hlavních částí teoretické a praktické. První teoretická část je vytvořená na základě odborné literatury, kde se snažím zachytit přehled tradičního marketingu a srovnat ho s internetovým marketingem. V práci budou porovnány výhody a nevýhody obou typů marketingu. Ve druhé části tyto teoretické znaloti aplikuji na firmu NWT Computer s. r. o, a její divizi Patro …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 13950

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

IVANUŠIĆOVÁ, Ivana. The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe