The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o. – Ivana IVANUŠIĆOVÁ
Ivana IVANUŠIĆOVÁ
Bachelor's thesis
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
The confrontation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Abstract:
The bachelor´s thesis is divided into two main parts theoretical and practical. The first one has been compiled on base of literature and it will compare the traditional marketing with the Internet marketing. It will describe advantages and disadvantages of these two types of marketing. The second part is practical. It will analyze the traditional and the Internet marketing in the company NWT Computer …moreAbstract:
Tato bakalářská práce je členěná do dvou hlavních částí teoretické a praktické. První teoretická část je vytvořená na základě odborné literatury, kde se snažím zachytit přehled tradičního marketingu a srovnat ho s internetovým marketingem. V práci budou porovnány výhody a nevýhody obou typů marketingu. Ve druhé části tyto teoretické znaloti aplikuji na firmu NWT Computer s. r. o, a její divizi Patro …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
13950
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANUŠI$\backslash$'COVÁ, Ivana. \textit{The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2010. Available from: https://theses.cz/id/mmkf66/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
IVANUŠIĆOVÁ, Ivana. The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet