Role etopeda v pedagogickém sboru – Bc. Eliška Novotná
Bc. Eliška Novotná
Diplomová práce
Role etopeda v pedagogickém sboru
Etoped's role in teaching staff
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit efektivitu práce speciálního pedagoga/etopeda na základní škole. Údaje pro zhodnocení různých aspektů efektivity jeho práce jsou sbírány od tří speciálních pedagogů/etopedů prostřednictvím rozhovorů, od třiceti učitelů základních škol a sta žáků, tentokrát prostřednictvím dotazníků. Diplomová práce se věnuje frekvenci spolupráce speciálního pedagoga/etopeda s učiteli …víceAbstract:
The goal of the thesis is evaluation efficiency of special pedagogue/etoped work on elementary school. Data for the evaluation of various aspects efficiency of his work are collected from three special pedagogues/etopeds through interviews, from thirty teachers of elementary schools and hundred pupils, this time through questionnaires. The thesis is about frequency of cooperation special pedagogue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Paukertová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotná, Eliška. Role etopeda v pedagogickém sboru. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciální pedagog a trh práce ve Středočeském kraji
Martina Drahovzalová -
Školní speciální pedagog a jeho vztahová síť na základní škole
Žaneta HONIGOVÁ -
Speciální pedagog na běžné základní škole v mikroregionu Uničovsko
Jitka Valentová -
Školní speciální pedagog na základních školách v oblasti Domažlicka
Alena ZÍTKOVÁ -
Začínající speciální pedagog ve školním poradenském pracovišti
Marie ADÁMKOVÁ -
Spolupráce speciálního pedagoga s asistentem pedagoga na základní škole speciální
Jana KULIŠŤÁKOVÁ -
Speciální pedagog a jeho místo v systému vzdělávání v ČR.
Lenka MIKEŠOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat
Název
Vložil
Vloženo
Práva