Tomáš Pokorný
Master's thesis
Optimalizace trasování v síti servisů autoskel
Route Optimization in an Automotive Glass Fitting Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace trasování ve zkoumané společnosti, která provozuje největší síť neautorizovaných servisů autoskel v České republice. Cílem této práce je navrhnout nový systém vyhledávání nejdostupnější pobočky společnosti pro jednotlivé zákazníky dle místa jejich bydliště. Mezi metody použité v této práci patří analýza původního systému, podrobný popis vývoje …moreAbstract:
This master’s thesis is dedicated to a route optimization problem in a company, which runs the largest network of aftermarket automotive glass fitting shops in the Czech Republic. The aim of this thesis is to design a new system, which would find the optimal branch of the company for each specific customer according to their place of residence. The research methods used in this thesis include an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75102
Thesis defence
- Date of defence: 27. 11. 2018
- Supervisor: Petr Jirsák
- Reader: Bedřich Rathouský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75102
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Development and Implementation of Project Management Framework in Software Company
Maksym Rodin -
Software testing process improvement in software development company
Nikolai Sergienko -
Adaptation of agile approaches in a global software development company
Daniel Poľan -
Test and Behavior-driven Development in Software Companies
Adam Kuchár -
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
Martina Kusebauchová -
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Petra Kyselová -
Získávání pracovníků do Call centra RWE
Jasmína Popovičová -
Hodnocení výkonu pracovníků call centra
Václav Míček