Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči – Mgr. Lukáš Pazourek
Mgr. Lukáš Pazourek
Bakalářská práce
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Political brand. Perception of brand "European union" by analyzing first voters' mental maps
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění, jak je značka Evropská unie vnímána prvovoliči. V první, teoretické, části je představen brandingový přístup spolu s jeho možným využitím v politologii a zároveň jakými způsoby lze značky zkoumat ve vztahu k praktické části této práce. V té je proveden výzkum mezi prvovoliči, k němuž jsou využity tzv. mentální mapy. Ty jsou sestrojeny samotnými respondenty, následně …víceAbstract:
The aim of this work is to determine how the brand „European union“ is perceived by the first-time voters. In the first theoretical part the branding approach is introduced together with its potential use in Political Science. Also in this part the ways in which brands can be examined in relation to the practical part are described. The practical part is survey among first-time voters with using mental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rml1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky Vagón Café
Václav Bednář -
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó