Mgr. Lukáš Pazourek

Bakalářská práce

Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči

Political brand. Perception of brand "European union" by analyzing first voters' mental maps
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění, jak je značka Evropská unie vnímána prvovoliči. V první, teoretické, části je představen brandingový přístup spolu s jeho možným využitím v politologii a zároveň jakými způsoby lze značky zkoumat ve vztahu k praktické části této práce. V té je proveden výzkum mezi prvovoliči, k němuž jsou využity tzv. mentální mapy. Ty jsou sestrojeny samotnými respondenty, následně …více
Abstract:
The aim of this work is to determine how the brand „European union“ is perceived by the first-time voters. In the first theoretical part the branding approach is introduced together with its potential use in Political Science. Also in this part the ways in which brands can be examined in relation to the practical part are described. The practical part is survey among first-time voters with using mental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie

Práce na příbuzné téma