Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy – Mgr. Kateřina Šimčíková
Mgr. Kateřina Šimčíková
Advanced ('rigorózní') thesis
Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
Analysis of Support Measures for Pupils with Different Cultural and Living Conditions in the Inclusive Environment of Primary Schools
Abstract:
Rigorózní práce se zabývají problematikou podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy. Teoretická část se dělí do tří kapitol. V první kapitole je přiblížen pojem inkluze a inkluzivního vzdělávání. Je také charakterizován současný stav inkluze v České republice a v zahraničí. Dále je zahrnuto představení a specifikace podpůrných …moreAbstract:
The rigorous thesis is focused on supportive measures for pupils with different cultural and living conditions in inclusive environment of primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter explains what inclusion and inclusive education mean. It characterizes the present state of inclusion in the Czech Republic and abroad. It also introduces and specifies supportive …moreKeywords
inkluze inkluzivní vzdělávání podpůrná opatření žák s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami sociální znevýhodnění poradenství podpora rodina škola inclusion inclusive education pupils with different cultural and living conditions social disadvantages counselling support family school
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y56ge/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 3. 2019
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMČÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy}. Online. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/mmtrwn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy
Daniela Poláková -
Trest domácího vězení a zákazu vstupu na sportovní, kulturní a jiné společenské akce v komparativním pohledu
Lucie Boledovičová -
Trest domácího vězení a zákazu vstupu na sportovní, kulturní a jiné společenské akce
Vojtěch Hlína -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková