Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy – Mgr. Kateřina Šimčíková
Mgr. Kateřina Šimčíková
Advanced ('rigorózní') thesis
Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
Analysis of Support Measures for Pupils with Different Cultural and Living Conditions in the Inclusive Environment of Primary Schools
Anotácia:
Rigorózní práce se zabývají problematikou podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy. Teoretická část se dělí do tří kapitol. V první kapitole je přiblížen pojem inkluze a inkluzivního vzdělávání. Je také charakterizován současný stav inkluze v České republice a v zahraničí. Dále je zahrnuto představení a specifikace podpůrných …viacAbstract:
The rigorous thesis is focused on supportive measures for pupils with different cultural and living conditions in inclusive environment of primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter explains what inclusion and inclusive education mean. It characterizes the present state of inclusion in the Czech Republic and abroad. It also introduces and specifies supportive …viacKľúčové slová
inkluze inkluzivní vzdělávání podpůrná opatření žák s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami sociální znevýhodnění poradenství podpora rodina škola inclusion inclusive education pupils with different cultural and living conditions social disadvantages counselling support family school
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y56ge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 3. 2019
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMČÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy}. Online. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/mmtrwn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy
Daniela Poláková -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida