Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří – Daniela BACHOVÁ
Daniela BACHOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří
Marketing awareness of utility china of Thun 1794 Ltd. in Klášterec nad Ohří
Anotácia:
Podniková prodejna výrobní společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří nabízí nejen tradiční ale i moderní porcelán. Přesto, že výrobní závod nemá marketingové oddělení, je jeho snahou objem prodeje zvyšovat. Cílem bakalářské práce je, zjistit, jaké je povědomí o podnikové prodejně porcelánu Thun 1794 a navrhnout nová marketingová opatření ke zvýšení povědomí o prodeji značkového porcelánu s možností …viacAbstract:
The company store Thun 1794 a.s. in Klášterec nad Ohří provide not only traditional but also modern porcelain. Despite the fact that the production plant does not have a marketing department, its efforts is to increase the sales volume. The aim of the bachelor thesis is to find out what is the awareness of the Thun 1794 porcelain shop and to propose new marketing measures to raise awareness of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACHOVÁ, Daniela. \textit{Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mmul8c/.
Jak správně citovat práci
BACHOVÁ, Daniela. Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová