Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích – Lenka LENGEROVÁ
Lenka LENGEROVÁ
Bachelor's thesis
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je značka Fairtrade vnímána na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, zhodnotit úroveň znalostí o této značce, analyzovat nákupní chování v této oblasti a na základě zjištěných poznatků navrhnout řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyse how people at the Faculty of Economics perceive the Fairtrade brand. It means, how deep is their knowledge of this brand, what products consumers buy most, why they buy them and how they are satisfied with the quality and price of these products. The work is divided into two patrs: theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LENGEROVÁ, Lenka. \textit{Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/mmvk8t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LENGEROVÁ, Lenka. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Martin OLŠA -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Alena Kadlecová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights