Porovnání marketingových strategií vybraných lékárenských řetězců – Lenka Hubáčková
Lenka Hubáčková
Bachelor's thesis
Porovnání marketingových strategií vybraných lékárenských řetězců
Comparison of marketing strategies of selected pharmacy chains
Anotácia:
Podstatou práce je porovnání marketingových strategií lékárenských řetězců Dr. Max Pharma s.r.o. a BENU Česká republika s.r.o. První, teoreticko-metodologická část práce reflektuje poslední trendy v oblasti marketingu a marketingového mixu na poli farmacie. Druhá, analyticko-praktická kapitola detailně zkoumá marketingové aktivity vybraných lékárenských řetězců, definuje jejich slabé a silné stránky …viacAbstract:
The essence of the thesis is a comparison of marketing strategies of pharmacy chains Dr. Max Pharma s.r.o. and BENU Česká republika s.r.o. The first, theoretical-methodological part of the work reflects the latest trends in marketing and the marketing mix in the field of pharmacy. The second, analytical-practical chapter examines in detail the marketing activities of selected pharmacy chains, defines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85906
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85906
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová