Luboš SOSNA

Bachelor's thesis

E-learning a blended learning

E-learning and blended learning
Abstract:
Práce popisuje e-learnig a blednded learning, jeho vývoj a jednotlivé přístupy ke vzdělávání, které k jeho rozvoji vedli. Rozebírá dnešní technologie a nastiňuje jejich uplatnění ve vzdělávání. Součástí práce je šetření, které mapuje využívání e-learningu a blended learningu na středních školách.
Abstract:
The paper describes an e-learning and learning blednded its development and different approaches to education, which led to its development. Today's technology analyzes and outlines their use in education. A part of the investigation, which describes the use of e-learning and blended learning in secondary schools.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011
Identifier: 42438

Thesis defence

  • Supervisor: Tomáš Přibáň

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOSNA, Luboš. E-learning a blended learning. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Natural Science Studies / Information Technologies in Education

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.