Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací – Bc. Zdeňka Pechačová
Bc. Zdeňka Pechačová
Diplomová práce
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Educational games at the special primary school for pupils with a middle hard mental retardation
Anotace:
PECHAČOVÁ, Z. Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací. Diplomová práce, Brno: Masarykova univerzita, 2012. 78 s. Diplomová práce se zabývá didaktickou hrou v edukačním procesu u žáků se středně těžkou mentální retardací v ZŠ speciální. Cílem diplomové práce je analýza didaktické hry a její uplatnění při výuce žáků se středně těžkým mentálním postižením v ZŠ speciální …víceAbstract:
PECHAČOVÁ, Z. Educational games at the special primary school for pupils with a moderate mental retardation. Diploma thesis, Brno: Masarykova univerzita, 2012. 78 s. The thesis deals with didactic game in the educational process of pupils with moderate mental retardation in special elementary school. The goal of the thesis was the analysis of didactic game and its usage during education of pupils with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e0gsz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení dosažené úrovně komunikačních schopností žáků se středně těžkým mentálním postižením
Ondřej Nedbal -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Rozvoj praktických dovedností při vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Tereza Rambousková -
Analýza rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením
Martina Syrová -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Alžběta Grösslová -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová