Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí. – Barbora BOTKOVÁ
Barbora BOTKOVÁ
Diplomová práce
Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí.
Individual learning plan in primary education and assessment at mid-term stage
Anotace:
Diplomová práce "Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí" se zabývá problematikou individuálního vzdělávání, motivací zákonných zástupců pro volbu individuálního vzdělávání a přezkoušením takto vzdělávaných žáků. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů týkajících se individuálního vzdělávání a ukotvení individuálního vzdělávání ve …víceAbstract:
The master's thesis "Individual learning plan in primary education and assessment at mid-term stage" addresses the tasks of individual education, the motivation of legal guardians for the choice of special education program and the issue of examinations. Theoretic portion defines basic terms of individual education process and the legal basis as defined by Education law of the Czech Republic. The paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOTKOVÁ, Barbora. Individuální vzdělávání žáka 1. stupně základní školy a plnění zkoušky na konci pololetí.. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol