Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol – Aneta Baďurová
Aneta Baďurová
Bakalářská práce
Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol
The use of musical instruments by kindergarten teachers
Anotace:
Bakalářská práce má výzkumný charakter, je zaměřena na využívání hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol v praxi. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem učitelky mateř-ských škol využívají hudební nástroje v edukačním procesu mateřské školy. Teoretická část seznamuje čtenáře s výčtem nejčastěji využívaných hudebních nástrojů a kompetencemi učitelky mateřské školy. Dále klasifikuje hudební schopnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis has a research character, it is focused on the use of musical instruments by nursery teachers in practice. Its aim is to find out how nursery teachers use musical in-struments in the nursery school process. The theoretical part introduces the reader to the list of the most frequently used musical instruments and the competences of the nursery tea-cher. It further classifies musical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Trávníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Baďurová, Aneta. Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební schopnosti a výslovnost u žáků učících se anglický jazyk na 1. stupni ZŠ
Anna Dubská -
Hudební schopnosti dětí předškolního a mladšího školního věku
Barbora LEJNAROVÁ -
Hudební schopnosti dětí předškolního věku v MŠ a ZUŠ
Sandra KOVALÍKOVÁ -
Hudební schopnosti a možnosti jejich rozvoje u žáků 1. stupně ZŠ
Vladimíra MANDAUSOVÁ -
Výškové a metro-rytmické schopnosti žáků 7. ročníků ZŠ v Kopřivnici
Marie GERYKOVÁ -
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Prezentační dovednosti v marketingové komunikaci
Maryana Gerey -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková