Jana TANČINOVÁ
Master's thesis
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Customers segmentation of the selected premium brand
Abstract:
Diplomová práce se orientuje na charakteristiku cílové skupiny zákazníků prémiové značky DS, což pomůže následnému definování targetingu jejího produktu. Značka DS spadá pod francouzskou skupinu PSA Group a vystupuje v segmentu automotive. Vedení značky DS v České republice nemělo jasně vymezené podstatné segmentační znaky svých cílových zákazníků, které jsou pro následné marketingové kroky klíčové …moreAbstract:
The goal of this thesis is to characterize target customers of premium brand DS, which should help to define targeting of its product. This brand belongs under PSA Group and operates in the automotive industry. DS brand leadership has no clearly defined characteristics of its targeted customers in the Czech Republic, which are important for subsequent marketing steps. The survey of this thesis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TANČINOVÁ, Jana. \textit{Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mnh53o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TANČINOVÁ, Jana. Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Neobanky a jejich vliv na bankovní sektor
Quan Vo Hong -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc -
Rozbor situace na trhu pojištění automobilů na českém pojistném trhu
Pavel Havlík -
Vývoj trhu s automobily
David Miller -
Internet věcí, jeho využití a implementace v osobních automobilech a analýza nabídky na trhu propojených automobilů
Jan Pěrůžek -
Koncentrace trhu s automobily
Lukáš Dokulil