Jana TANČINOVÁ

Master's thesis

Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky

Customers segmentation of the selected premium brand
Abstract:
Diplomová práce se orientuje na charakteristiku cílové skupiny zákazníků prémiové značky DS, což pomůže následnému definování targetingu jejího produktu. Značka DS spadá pod francouzskou skupinu PSA Group a vystupuje v segmentu automotive. Vedení značky DS v České republice nemělo jasně vymezené podstatné segmentační znaky svých cílových zákazníků, které jsou pro následné marketingové kroky klíčové …more
Abstract:
The goal of this thesis is to characterize target customers of premium brand DS, which should help to define targeting of its product. This brand belongs under PSA Group and operates in the automotive industry. DS brand leadership has no clearly defined characteristics of its targeted customers in the Czech Republic, which are important for subsequent marketing steps. The survey of this thesis was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Siviček, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TANČINOVÁ, Jana. Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická