Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky – Jana TANČINOVÁ
Jana TANČINOVÁ
Diplomová práce
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Customers segmentation of the selected premium brand
Anotace:
Diplomová práce se orientuje na charakteristiku cílové skupiny zákazníků prémiové značky DS, což pomůže následnému definování targetingu jejího produktu. Značka DS spadá pod francouzskou skupinu PSA Group a vystupuje v segmentu automotive. Vedení značky DS v České republice nemělo jasně vymezené podstatné segmentační znaky svých cílových zákazníků, které jsou pro následné marketingové kroky klíčové …víceAbstract:
The goal of this thesis is to characterize target customers of premium brand DS, which should help to define targeting of its product. This brand belongs under PSA Group and operates in the automotive industry. DS brand leadership has no clearly defined characteristics of its targeted customers in the Czech Republic, which are important for subsequent marketing steps. The survey of this thesis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TANČINOVÁ, Jana. Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Neobanky a jejich vliv na bankovní sektor
Quan Vo Hong -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc -
Rozbor situace na trhu pojištění automobilů na českém pojistném trhu
Pavel Havlík -
Vývoj trhu s automobily
David Miller -
Internet věcí, jeho využití a implementace v osobních automobilech a analýza nabídky na trhu propojených automobilů
Jan Pěrůžek -
Koncentrace trhu s automobily
Lukáš Dokulil