Jana TANČINOVÁ

Diplomová práce

Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky

Customers segmentation of the selected premium brand
Anotace:
Diplomová práce se orientuje na charakteristiku cílové skupiny zákazníků prémiové značky DS, což pomůže následnému definování targetingu jejího produktu. Značka DS spadá pod francouzskou skupinu PSA Group a vystupuje v segmentu automotive. Vedení značky DS v České republice nemělo jasně vymezené podstatné segmentační znaky svých cílových zákazníků, které jsou pro následné marketingové kroky klíčové …více
Abstract:
The goal of this thesis is to characterize target customers of premium brand DS, which should help to define targeting of its product. This brand belongs under PSA Group and operates in the automotive industry. DS brand leadership has no clearly defined characteristics of its targeted customers in the Czech Republic, which are important for subsequent marketing steps. The survey of this thesis was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TANČINOVÁ, Jana. Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická