Bc. Renata Suchánková
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Communication campaign proposal
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Návrh komunikační kampaně“ je vytvoření takového modelu komunikace, který bude efektivně rozvíjet potenciál zvolené společnosti. V úvodu práce popisuji aktuální stav zkoumané společnosti spolu se základními pojmy, které budou pro práci klíčové. Následně posuzuji jednotlivé části aktuálního stylu komunikace z pohledu efektivity. V poslední části práce pak navrhuji novou komunikační …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Communication campaign proposal” is creating of this kind of the communication model which will effectively develop the potential of the chosen company. In the introduction of the thesis there is a description of actual situation of the analysed company together with basic concepts that will be essential for the thesis. Subsequently, I assess individual parts of actual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o6a9v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot