Ing. Tomáš Porupka

Bachelor's thesis

Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu

Work with the marketing mix in marketing management of the business entity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem firmy Scootland s.r.o. V teoreticko-metodologické části se seznámím s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy, metodou STP a nástroji marketingového mixu. Vše převedu do aplikační části, ve které představím firmu Scootland a budu ji analyzovat. Cílem práce je určení silných a slabých stránek a vymezení práce s nástroji marketingového mixu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with Scootland s.r.o. Theoretical-methodical part I make an analysis of the external and internal environment company, method STP and tools marketing mix. I transferred to the application part, I introduce company Scootland and I will analyze it. Goal of this work is determine strengths and weaknesses and defining work with tools marketing mix.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní