Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu – Ing. Tomáš Porupka
Ing. Tomáš Porupka
Bachelor's thesis
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
Work with the marketing mix in marketing management of the business entity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem firmy Scootland s.r.o. V teoreticko-metodologické části se seznámím s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy, metodou STP a nástroji marketingového mixu. Vše převedu do aplikační části, ve které představím firmu Scootland a budu ji analyzovat. Cílem práce je určení silných a slabých stránek a vymezení práce s nástroji marketingového mixu.Abstract:
The bachelor thesis deals with Scootland s.r.o. Theoretical-methodical part I make an analysis of the external and internal environment company, method STP and tools marketing mix. I transferred to the application part, I introduce company Scootland and I will analyze it. Goal of this work is determine strengths and weaknesses and defining work with tools marketing mix.Keywords
Marketing marketingový mix metoda STP analýza prostředí produkt služba cena místo lidé segmentace targeting positioning zákazník SWOT analýza propagace reklama Scootland Internet skútry prodej servis. Marketing marketing mix method STP analysis of environment product service price place people segmentation customer SWOT analysis promotion advertising scooters sale service.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wvtjc/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
Analýza konkurenčního prostředí firmy Servis Vraník s. r. o. v oblasti nákladních pneumatik
Lenka ŠKRABANOVÁ -
Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Jolana MLČÁKOVÁ -
Analýza konkurenceschopnosti podniku Kaiser servis, spol. s r. o.
Jana BEŇOVÁ -
Podnikatelský záměr - Zahradní servis
Tomáš Vimmer -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza poptávky a její předpokládaný vývoj u firmy SERVIS CLIMAX a.s. na území České republiky
Veronika PUTALOVÁ