Anna Marie Cermanová

Bachelor's thesis

Prodej automobilů značky Citroen na českém trhu

Sales of Citroën cars on the Czech market
Abstract:
Prodej automobilů zahrnuje různé faktory, které ovlivňují proces prodeje i nákupní chování spotřebitelů. Zmíněné faktory se výrazně odlišují podle toho, zda vozidlo pořizuje fyzická nebo právnická osoba. Tato bakalářská práce se zaměřuje na prodej automobilů značky Citroën fyzickým osobám na českém trhu. Cílem je navrhnout způsoby, jakými by šlo zlepšit prodejní výsledky značky Citroën v České republice …more
Abstract:
Automobile sales include various factors that influence the sales process and consumer buying behavior. These factors differ significantly depending on whether the vehicle is purchased by an individual or a legal person. This bachelor thesis focuses on the sale of Citroën cars to individuals in the Czech market. The aim is to suggest ways to improve the sales performance of the Citroën brand in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92415