Bc. Lenka Petráčková

Bakalářská práce

Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku

Internet marketing and itś impact on competitiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení s možnostmi internetového marketingu a jeho vlivu na konkurenceschopnost a to především u firem obchodujících prostřednictvím e-shopů a využívajících internetové nástroje. V práci bude analyzována vybraná firma a firmy jí konkurující, z hlediska využívání internetového marketingu, s cílem navrhnout zlepší pro danou firmu v této oblasti.
Abstract:
This thesis aims to become familiar with the possibilities of Internet marketing and its impact on competitiveness , particularly in companies trading through e-shop and using online tools . The paper will analyze the selected firm and its competitors , in terms of the use of internet marketing, in order to improve design for the company in this area.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petráčková, Lenka. Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků