Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku – Gabriela Bartošová
Gabriela Bartošová
Diplomová práce
Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
The Strategy of Customers´ Recruitmet for the Luxury Brand
Anotace:
Práce se věnuje specifickému marketingu luxusních značek, se zaměřením na parfémovou značku Diesel. Cílem této práce je zhodnotit, na jakých principech funguje marketing luxusních značek, v čem je specifický. Zjištěné poznatky jsou ve druhé části s úpravami aplikovány na značku Diesel, zároveň je zanalyzována dosavadní marketingová komunikace této značky. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is the specific marketing of luxury brands with focus on Diesel, parfum brand. The aim of the diploma thesis is to review principles on which the luxury brands' marketing proceeds, and what are its specifics. Theoretical findings are applied to Diesel brand, the current Diesel marketing communication is analysed as well. The main aim of the diploma thesis is to propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Xeniya Kashayeva -
Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku
David Drobík -
Využití sociálních médií k získávání nových zákazníků ve vybraném podniku.
Aneta Bajglová -
Nové metody marketingu při získávání nových zákazníků
Iveta Řeháková -
Strategie získávání nových zákazníků a udržení jejich loajality v oblasti audiovizuální produkce
Matěj Bujnoch -
Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR
Beatrice Hustáková -
Získávání nových zákazníků začínající firmou AUTOCENTRUM RASPENAVA, s. r. o.
Kristýna Foldová