Auto jako kabelka: Kupují spotřebitelé vozy dle aktuálních barevných trendů? – Tereza Červenková
Tereza Červenková
Bakalářská práce
Auto jako kabelka: Kupují spotřebitelé vozy dle aktuálních barevných trendů?
Car as a Purse: Do Consumers Buy Vehicles Based on the Actual Color Trend?
Anotace:
Práce zkoumá existenci barevného trendu v automobilovém průmyslu ve sledovaném období leden 2009 -- prosinec 2013. Každá barva má sestaveny tři modely, které se od sebe liší cenovou kategorií. Výsledky odhalují, že lze prokázat existenci barevného trendu pro určité barvy a to konkrétně pro barvu bronzovou a modrou. Dlouhodobě probíhajícímu trendu na trhu s automobily vévodí barva bílá.Abstract:
This thesis explores the appearance of a trend in paint colors in the automotive industry during the observed time frame between January 2009 and December 2013. Each color scheme applied to three models which differ in their pricing category. The results reveal we can prove the existence of a trend for certain colors, particularly for bronze and blue. The long term trend on the automotive market has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2014
- Vedoucí: Dominik Stroukal
- Oponent: Klára Čermáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Vliv vybraných proměnných na automobilový trh
Kateřina Kosířová -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Eliška Krouská -
Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Thang Nguyen Viet