Šárka Smékalová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum v obchodní společnosti
Marketing Research of Traiding Company
Abstract:
Každá obchodní společnost byla založena a funguje proto, aby splňovala určitéposlání – poskytování služeb svým zákazníkům, uspokojování jejich potřeb a požadavků.Právě potřeby a požadavky zákazníků, jejich spokojenost s nabízenými službami aprodukty, lze zjistit vhodným marketingovým průzkumem.Se zásadami provádění marketingového výzkumu a hlavně s marketingovým výzkumemspokojenosti zákazníka ve společnosti …moreAbstract:
Every business company was established and operates to achieve specific goalproviding services to its customers, satisfying their needs and requirements.Exact needs and requirements of the customers, their satisfaction with offeredservices and with the products is possible to determined by a suitable marketingresearch.Principles of marketing research and mainly marketing research itself ofcustomer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2009
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/74570
Thesis defence
- Supervisor: Michal Vaněk
- Reader: Milan Pikl
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / field:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero