Využití ambientních médií v marketingové komunikaci – Bc. Marek Hodný, DiS.
Bc. Marek Hodný, DiS.
Master's thesis
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Using of Ambient Media in Marketing Communication
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních …viacAbstract:
This diploma Thesis deals with the use of the ambient media, innovative carriers of advertising messages that effectively serve new and modern forms of marketing communication. The intention of the work is mainly to identify their position, significance and potential in the Czech advertising market. The theoretical part of the work explains the basic concepts related to the topic. The situation of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hodný, Marek. Využití ambientních médií v marketingové komunikaci. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.
Tomáš Šula -
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Marek Hodný -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková -
Ambientní media a jejich využití v marketingové komunikaci
Rastislav Gredecký -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Ambientní média a jejich efektivita
Vojtěch Marek -
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ