Bc. Marek Hodný, DiS.

Master's thesis

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Using of Ambient Media in Marketing Communication
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních …viac
Abstract:
This diploma Thesis deals with the use of the ambient media, innovative carriers of advertising messages that effectively serve new and modern forms of marketing communication. The intention of the work is mainly to identify their position, significance and potential in the Czech advertising market. The theoretical part of the work explains the basic concepts related to the topic. The situation of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hodný, Marek. Využití ambientních médií v marketingové komunikaci. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe