Andrea Fialová

Master's thesis

Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu

The impact of online marketing activities on the coffee capsules sale in a specific e-shop
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením online marketingových aktivit značky Nescafé Dolce Gusto, které probíhaly v roce 2019 na online supermarketu iTesco.cz. V teoretické části je představen trh e-commerce v České republice, dále je věnována pozornost online marketingu a jeho nástrojům a poslední část se zabývá nákupním chováním spotřebitelů. Praktická část je rozdělena na tři části. V úvodní části …more
Abstract:
The Master´s Thesis deals with the evaluation of online marketing activities of the Nescafé Dolce Gusto brand, which took place in 2019 in the online supermarket iTesco.cz. The theoretical part describes the e-commerce market in the Czech Republic, then attention is shifted on online marketing and its tools, and the last part deals with consumer shopping behavior. The practical part is divided into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Aneta Meisnerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80325