Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu – Andrea Fialová
Andrea Fialová
Master's thesis
Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu
The impact of online marketing activities on the coffee capsules sale in a specific e-shop
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením online marketingových aktivit značky Nescafé Dolce Gusto, které probíhaly v roce 2019 na online supermarketu iTesco.cz. V teoretické části je představen trh e-commerce v České republice, dále je věnována pozornost online marketingu a jeho nástrojům a poslední část se zabývá nákupním chováním spotřebitelů. Praktická část je rozdělena na tři části. V úvodní části …moreAbstract:
The Master´s Thesis deals with the evaluation of online marketing activities of the Nescafé Dolce Gusto brand, which took place in 2019 in the online supermarket iTesco.cz. The theoretical part describes the e-commerce market in the Czech Republic, then attention is shifted on online marketing and its tools, and the last part deals with consumer shopping behavior. The practical part is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80325
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Aneta Meisnerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Martina Skalická -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam