Andrea Fialová

Diplomová práce

Vliv online marketingových aktivit na prodej kapslové kávy na konkrétním e-shopu

The impact of online marketing activities on the coffee capsules sale in a specific e-shop
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením online marketingových aktivit značky Nescafé Dolce Gusto, které probíhaly v roce 2019 na online supermarketu iTesco.cz. V teoretické části je představen trh e-commerce v České republice, dále je věnována pozornost online marketingu a jeho nástrojům a poslední část se zabývá nákupním chováním spotřebitelů. Praktická část je rozdělena na tři části. V úvodní části …více
Abstract:
The Master´s Thesis deals with the evaluation of online marketing activities of the Nescafé Dolce Gusto brand, which took place in 2019 in the online supermarket iTesco.cz. The theoretical part describes the e-commerce market in the Czech Republic, then attention is shifted on online marketing and its tools, and the last part deals with consumer shopping behavior. The practical part is divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Aneta Meisnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80325