Úloha kameramana v moderním loutkovém animovaném filmu – Ondřej Nedvěd
Ondřej Nedvěd
Master's thesis
Úloha kameramana v moderním loutkovém animovaném filmu
The role of a cinematographer in modern stop motion puppet film
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou úlohy kameramana v prostředí loutkového animovaného filmu. V první části se věnuje technickým aspektům příprav a natáčení loutkového filmu. Dále analyzuje, jak se liší náplň práce kameramana v loutkovém a hranému filmu. Popisuje technické výzvy a problematické situace, kterým musí kameraman čelit, a poskytuje praktické návrhy pro řešení modelových problémů …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of the role of a cinematographer in puppet stop motion animation. In the first part it discusses the technical aspects of both preproduction and production of stop motion animation films. It analyses the difference between the approaches of a stop motion and a live action cinematographer. It describes technical challenges that a cinematographer is about to face …moreKeywords
rozhovory (text)Keywords
kameramaniKeywords
loutkový filmKeywords
práce kameramanaKeywords
animovaný film
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/15209
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2021
- Supervisor: Tomáš SYSEL
- Reader: Ivan VÍT
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 3. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Theses on a related topic
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Technické prostředky stylizace obrazu
Simon Todorov