INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA – Evgeniya Volodina
Evgeniya Volodina
Diplomová práce
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Abstract:
The principle purpose of this diploma thesis is to help to improve the knowledge about Russian market through the theory as well as to understand the expectations and needs a Russian customer has on online clothing shops. The first part of this diploma thesis introduces the topic in general concept and chapter after chapter precise the topic by reviewing the literature. The second part of this diploma …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLODINA, Evgeniya. \textit{INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/moktud/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Development of E-commerce Business in China
Liu Liu -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Lukáš Tejral -
Analysis of Chinese E-commerce Market
Yuxin Dong -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert
Název
Vložil
Vloženo
Práva