Metrosexuál – nový spotřebitelský typ v propagaci – Ing. Jana Akrmanová, DiS.
Ing. Jana Akrmanová, DiS.
Bakalářská práce
Metrosexuál – nový spotřebitelský typ v propagaci
Metrosexual - A New Type of Promotion to Consumers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pojem metrosexuál jako nový spotřebitelský typ a to nejen z hlediska typologie životního stylu, ale zejména z hlediska masové komunikace a reklamy, využití typu metrosexuála v různých formách reklamního působení. Práce se zabývá vývojem pojmu metrosexuál až k současnému, spotřebitelsky vyhraněnému pojetí. Zabývá se charakteristickými rysy metrosexuála a snaží …víceAbstract:
The aim of this bachelor work is to analyze the term Metrosexual as a new type of consumer, not only in terms of typology of lifestyle, but particularly in terms of mass communication and advertising, to use the type of metrosexual in various forms of advertising coverage. The work deals with the development of the concept of metrosexual to the present, consumer oriented conception. It deals with characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iav7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
Chunyan LIU -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Time to Let it Go: Redefining Gender and Social Stereotypes in Disney's <i>Frozen</i>
Veronika Vargová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Gender Stereotypes in Fairy Tales
Alena Veselá -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Petra Hejduková