Martina Barvíková

Bakalářská práce

Product placement v pořadech českých televizních stanic

Product placement in Czech televisions' programmes
Anotace:
Umisťování produktů do televizních pořadů bylo v České republice legalizováno 1. 6. 2010. Od té doby začaly televizní stanice product placement hojně využívat a získavají tak další finanční prostředky do rozpočtů. Cílem této práce je metodou dotazníkového šetření analyzovat použití product placementu v pořadech českých televizních stanic včetně analýzy jeho efektivity v segmentu diváků ve věku od 16 …více
Abstract:
Product placement in Czech television programmes was legalized in 1st June 2010. Product placement has started to be used by television stations since this date. Television stations gain other funds to their budgets. The aim of this thesis is to analyze by questionnaire the usage of product placement in Czech televisions' programmes including the analysis of its efficiency on segment of televiewers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Odehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26574