Analýza peer assessmentu v rámci kurzu Kreativní práce s informacemi – Bc. Jan Černý
Bc. Jan Černý
Bakalářská práce
Analýza peer assessmentu v rámci kurzu Kreativní práce s informacemi
Peer assessment analysis in the course Creative work with information
Anotace:
Tato bakalářská práce se především věnuje formální obsahové analýze dat, která vznikla v rámci e-learningového kurzu Kreativní práce s informacemi na Masarykově univerzitě, který byl hodnocen formou peer assessmentu. První část práce se věnuje představení peer assessmentu jakožto hodnotící metody a jeho historie. Následně práce na základní úrovni představuje Learning Analytics jakožto vědní oblast …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is dedicated to the formal content analysis of data that emerged from the e-learning course Creative work with information at the Masaryk University that had used peer assessment as an assessment method. First part of the thesis focuses on the introduction of peer assessment as an assessment method and its history. Further, the thesis introduces Learning Analytics as a scientific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a3qzg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Hana Tulinská
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Peer Blender: Datová analýza nástroje pro peer assessment
Pavel Klammert -
Aplikace pro peer-to-peer hodnocení v sebe-řízených agilních týmech
Tomáš BORKOVEC -
Critical assessment of peer-to-peer lending with particular emphasis on the development of the market in the Czech Republic
Jan Motyčka -
Evaluace peer programu na Základní škole v Kolíně
Adéla Helclová -
Evaluating learners' progress - self-evaluation
Veronika Zahálková -
Aplikace a evaluace peer programu na střední škole
Veronika Mončeková -
Analýza peer-to-peer úvěrů v ČR
Gabriela Halamová -
Peer Blender: Datová analýza nástroje pro peer assessment
Pavel Klammert