Michala Sachrová

Master's thesis

Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB

Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.
Abstract:
The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2009
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Tomáš Jaroš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15074