Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB – Michala Sachrová
Michala Sachrová
Master's thesis
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.Abstract:
The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15074
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2009
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Tomáš Jaroš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15074
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš