Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB – Michala Sachrová
Michala Sachrová
Master's thesis
Marketingová komunikace - teorie a aplikace v ČSOB
Marketing communications ČSOB - Theory and Applications
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti ČSOB. Cílem je především popsat, zhodnotit a porovnat s konkurencí současné fungování marketingové komunikace této banky a navrhnout případné inovace nebo změny.Abstract:
The dissertation deals with analysis of marketing communication Company Profile. The aim is primarily to describe, evaluate and compare with the competition, the current operation of the bank's marketing communications and propose any innovation or change.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Tomáš Jaroš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15074
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš