Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic – Petr Vacek
Petr Vacek
Master's thesis
Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic
Statistická analýza preferencí ve spotřebě piva ve vybrané věkové skupině v České republice
Anotácia:
Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována metodice a teoretické základy. Hlavní důraz je kladen na marketingový výzkum, pivo a chování spotřebitelů. Podkapitola marketingový výzkum zahrnuje pravidla tvorby dotazníkového šetření a tvorbu vzorku. Další podkapitola se zabývá pivem z různých úhlů pohledu. Je zde prozkoumána historie piva po celém světě, stejně tak …viacAbstract:
This thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is devoted to the methodology and theoretical foundation. The primary emphasis is placed on marketing research, beer and consumer behaviour. Subchapter marketing research involves the rules of questionnaire survey creation and sampling. The next subchapter examines beer from different points of view. The history worldwide, as …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACEK, Petr. \textit{Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/moxhpo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Statistical Analysis of Temporal Data in Psycholinguistics
Tereza ČECHOVÁ -
Statistical analysis of situations in sport
Viliam Virba -
Statistical Analysis of Post-Merger Personnel Expenses In Merged Czech Companies
Ivan Štacko -
Statistical analysis of textile industry development in Cambodia
Sivpheng Chea -
Statistical analysis of wine consumption preferences
Amarzul Boldsaikhan -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Comparative Analysis of Multivariate Statistical Methods for Predicting Football Match Outcomes using Real Data
Job Paul Maria Bonsel -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao
Názov
Vložil
Vložené
Práva