Štěpánka Jakubcová

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka v maloobchodě

Customer satisfaction in retailing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v konkrétní maloobchodní prodejně. Hlavním cílem práce je najít faktory ovlivňující spokojenost zákazníků. Teoretická část se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Základními tématy této části jsou maloobchod a spokojenost. Následuje metodická část, která rozebírá postup při marketingovém výzkumu, který byl využit při sběru dat, na kterých …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis tackles customer satisfaction in a certain retail store. The main purpose is to find factors influencing the customer’s satisfaction. The theoretical part deals with basic concepts and review. The basic themes of this part are retail and satisfaction. A methodological part follows discussing the procedure of marketing research used for collection of data, as the basis for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta