Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o. – Bc. Miloš Šetka
Bc. Miloš Šetka
Diplomová práce
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Role of the customer value-creating process in the whole marketing process the company - Case study of the company Carrier chladici technika CZ s. r. o.
Anotace:
Diplomová práce, která má ve svém názvu „Hodnototvorný proces zákazníka“ se zabývá marketingem v prostředí B2B. Popisuje formy efektivního marketingu soustředěného na zdokonalování procesu tvorby hodnot na straně zákazníka. Teoretická část práce je věnována hodnotové analýze a hodnotovému managementu. Dále pak komunikaci společnosti navenek v rámci public relations. V praktické části ukazuje na konkrétních …víceAbstract:
The thesis which in its title beds „the customer´s value-creating process“ deals with marketing in B2B area. It describes the form of effective marketing concentrated on value-creating process improvement on the customer´s side. The theoretical part of this work is devoted to a value analysis and value management, and to the company´s outside communication within public relations. As to the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠETKA, Miloš. \textit{Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mp0f62/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák