Thi Thuy Trang Phan

Diplomová práce

The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness

The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
Anotace:
This thesis is conducted on the purpose of exploring the current implementation of digital media to build luxury brand awareness. It applies available knowledge of luxury marketing from leading scholars, most up-to-date data findings and reports from world-class research agencies. The problem space was identified from the changing path-to-purchase of new luxury customers forces that reveals how digital …více
Abstract:
This thesis is conducted on the purpose of exploring the current implementation of digital media to build luxury brand awareness. It applies available knowledge of luxury marketing from leading scholars, most up-to-date data findings and reports from world-class research agencies. The problem space was identified from the changing path-to-purchase of new luxury customers forces that reveals how digital …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2019
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Pavla Neumannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75153

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities